Imam Nasser Mohammad Al-Yamani
Rajab – 1441AH – 10
AD 2020 – 03 – 05
Pm 12:51
(Volgens de officiële tijd van [Mekka] moeder van steden)
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ


Het coronavirus behoort tot de lichtere straf, vóór de strengre straf, zodat ze (de mensen) zich misschien zullen bekeren.



In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle, en Allah's gebeden van vergeving voor zijn profeten en vromen op elke tijd en plaats, ze zullen vrees noch droefheid kennen.

Inderdaad heb Ik de besluitvormers altijd geadviseerd: vooral de leiders van de moslims, de ongelovigen in het algemeen, en de tegenstanders, maar ze houden niet van de raadgevers.

In ieder geval, de ontkenners hebben geen geloofd in Allah's woorden, zowel de atheisten of de afgodendienaren of de moslims zelf, behalve degene waarmee Allah genade heeft.

Dus ik laat jullie lot over aan Allah. De Een God, die mij Kalief maakte op de werelden om mij te doen zegevieren boven jullie allemaal door zijn manier en zijn kracht. Volgens wat Allah de allerhoogste zei :


{ Laat Mij en degenen die deze aankondiging loochenen, alleen. Wij zullen hen stap voor stap (de vernietiging) doen naderen, op een wijze die zij niet kennen. ۝En Ik geef hun uitstel; want Mijn opzet is sterk.} 68:44-45
(فَذَرۡنِی وَمَن یُكَذِّبُ بِهَـٰذَا ٱلۡحَدِیثِۖ سَنَسۡتَدۡرِجُهُم مِّنۡ حَیۡثُ لَا یَعۡلَمُونَ ۝ وَأُمۡلِی لَهُمۡۚ إِنَّ كَیۡدِی مَتِینٌ)
صدق الله العظيم
[سورة القلم 44 - 45]

Hier daagt Allah jullie uit, met een van zijn kleinste soldaten. Een soldaat die jullie niet met het blote oog kunnen zien. Dit virus schudde de wereld, de grote en de kleine landen, en maakte een grote schok. Terwijl het alleen een kleine menselijk virus is, kunnen jullie (met al je kennis) niet weten waarvan Allah jullie daardoor binnenviel. En hij daagt ook de hele medische wetenschappers uit. Inderdaad, ze zullen er nooit een vaccin voor vinden zoals ze beweren. Dus wat ze ook aankondigen, (laat jullie niet misleiden) ik zweer met Allah, het zijn leugenaars, ook al ondersteunen en helpen ze elkaar (ondanks het virus maar een klein levend schepsel van de ongeziene soldaten van Allah is), Dan nog zullen jullie dat nooit kunnen. En dat is om jullie te laten weten dat je niks van Zijn(Allah’s) kennis zult omvatten behalve wat Hij wil(toestaat) " Glorie zij hem ".

Maar jullie zijn atheïsten, en jullie gaan sluwheid zien van Coronavirus de soldaat van Allah 'die de mensen verstik' waar jullie geen rekening mee houden.

En Allah gaat jullie uitlokken met de verborgen en slimme manier van coronavirus infecteren om jullie meesters te bereiken, waarvan ze het niet weten. En ik zie dat de World Health Organization het nog niet als een pandemie beschouwt, zoals ze beweren dat ze het zullen beheersen.
Eigenlijk zijn het leugenaars. Want hoe kunnen zij de straf van Allah controleren/stoppen? Maar ik ben de verwachte imam Mahdi Nasser Mohammed Yamani de Kalief van Allah op de aarde die geeft jullie de echte fatwa: het is niet alleen internationeel pandemie maar het is internationeel straf. En omdat het aleen een lichtere straf is, (vóór de strengre straf) in de hoop dat jullie misschien zullen bekeren.

Dus absoluut, het aantal doden is niet veel op het begin, maar de besmettingen nu zijn in de milionijen, en er zijn veel mensen besmet die het zelf niet weten dat ze ziekte zijn. En dat is de sluwheid van Allah om andere mensen te infectern die dachten dat ze in veiligheid tegen de verstikkende straf van Allah zijn. De straf die verstikt het ademhalingssysteem beetje bij beetje, alsof hij opstijgt naar de hemel en word verstikt, vanwege de combinatie van het ademhalingssysteem en zijn kanaal zodat ze zich kunnen bekeren. En God vernietigt wie Hij maar wil van hen zodat misschien ze zich bekeren naar de echte Heer met pleiten en bidden om Zijn straf te verdwijnen door Hem te beloven Zijn Boek 'de Heilige Koran' te volgen, en hopen dat Allah hun hart versterkt om hun belofte aan God te houden hen harts op de geode weg te blijven, en Om zo hun beloften na te komen, omdat Hij tussenbeide komt tussen een man en zijn hart. Vervolgens verdwijnt hij zijn de straf van hen en ze worden begeleid.

Ik wil mijn verklaring afsluiten met de oproep van Allah in de Heilige Koran tijdens de vermaning van Zijn straf over de ziekte in de borst, omdat het een vermaning is van de straf voor degenen die God vrezen. . Volgens wat Allah de allerhoogste zei :

{ O menschen! thans is eene waarschuwinge van uwen Heer tot u gekomen en een geneesmiddel voor den twijfel, die in uwe borst bestaat, en eene leiding en genade voor de ware geloovigen (57)}
[Surah: 10 - Yunus - Verse: 57]

{ يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٥٧﴾} صدق الله العظيم
[سورة يونس 57 ]

En ik weet dat de straf is lijden en een grote verschrikking voor veel mensen opdat zij berouw hebben en Allah alleen aanbidden, zonder partners met Hem, en bekeren jullie van de grote zonden, onrecht en immoraliteit : het zichtbare en verborgen ervan, privé en openbaar, ook om de wassing perfect uit te voeren om Allah alleen te aanbidden, zonder partners met Hem, en niemand anders dan Allah aan te reopen.

Weet dat het een wereldwijde straf is met verborgen plannen van Allah, de Ene, de Almachtige, en niet alleen een pandemie zoals jullie beweren, en jullie gaan dat zeker weten.Vlucht dus van Allah naar Hem, Ik ben gewoon een duidelijke waarschuwer.

En niet sluiten de deuren van de moskeeën en de huizen van Allah voor de mensen die naar Allah willen vluchen en om gebeden tot hun Heer te vestige, zonder partners met Hem. Inderdaad moskeeën zijn voor Allah, dus vraag niemand behalve Hij.

En de mensen die hen heer in zijn huizen gaan gebeden, zullen ze van de verstikking virus veilig zijn, zelfs als er met hen besmette mensen naar hen Heer vluchen, en in de moskeeën binnen kwamen. Niks gaan gebeuren voor de geode mensen die in Allah geloven en vertrouwen. Dus vertrouw in Allah als jullie echte gelovers zijn.

En weet dat coronavirus een zwaar en een nieuwe straf is. Borstziekte die beetje bij beetje de adem stopt van sommige mensen (die Allah kiest).
Mensen die genezen, die genezen niet door de medicijnen. Dat is niet de reden. Maar het zijn hun gebed aan God de Meest Genadig dat hun geneest.

Omdat deze virus een straf van God is, zullen ze nooit een medicijn vinden, aangezien het geen beproeving(test) van God is, om te testen wat er hun hart is, nee. Het is de straf die de borst van de mensen(die God kiest) infecteert, in de hoop dat ze zich misschien bekeren (naar God).

En sommige mensen zullen sterven door deze straf van verstikking op de borst die jullie het " coronavirus " hebben genoemd. Het is gewoon een van de lichte straffen voor veel mensen, zodat ze zich misschien bekeren naar God, en God aanbidden om deze straf te doen verdwijnen, En om de juiste boek van hun Heer "de Heilige Koran" te volgen.

De straf zal ook nooit verdwijnen bij de mensen die zich prostreren op het zand van Hussein! (de Shi'a moslims) omdat God dat nooit heeft gezegd in de Koran of in de juiste Sunnah, maar ze hebben het zelf verzonnen.

De straf zal ook nooit verdwijnen bij de mensen die bij een graf bidden om de marteling/doden te vragen hun pijn/ziekte te doen verdwijnen. De doden in hun graf, die kunnen hun toch niet horen(omdat ze daar niet zijn). En ook al zouden zij(de doden) u horen, dan gaan ze niet antwoorden, en op de dag des oordeel zullen ze(de doden) u verwerpen omdat u hun (met God) associëren.


Inderdaad heb ik jullie geadviseerd en gewaarschuwd voor Polytheïsme in God maar helaas het grootste deel gelooft niet in God, zonder nog schuldig te zijn aan afgodendienarij.

In het algemeen waarschuw ik de onrechtvaardigen, de tyranen en degenen die hen volgen (in moslim- of niet-moslimlanden) voor deze lichte straf, maar ook voor andere (toekomstige) strengere straf die later komt voor de onrechtvaardige mensen op de aarde en die hun volk onrecht hebben aangedaan en veel corruptie. Inderdaad, uw Heer is altijd waakzaam.

Eveneens waarschuw ik jullie voor de straf van de planeet die langs komt en die veel aardbevingen zal veroorzaken achter de westelijke Atlantische Oceaan in de Verenigde Staten van Amerika, en stofwolken zal opwekken, waardoor de atmosfeer vol stof word gevult, en een gigantische golf die over de hele wereld wijd zal verspreiden. Met toestemming van God ' Heer van de wereld' zullen jullie weten dat ik eerlijk ben. Daarna komt de planeet "Saqar" in geval de eerste planeet jullie niet aan God doet denken. Dus vrees God O wijzen.

En nu is de tijd van de grote corruptie bij de Al-Aqsa moskee; Inderdaad, de heiligheid van de Al-Aqsa-moskee voor God is dezelfde als de heiligheid van de Heilige Moskee in Mecca. Voor degene die de Al Aqsa Moskee zijn vergeten en het problem van de Al Aqsa moskee hebben genegeerd , jullie gaan niemand vinden om jullie te beschermen van zijn straf, en jullie zullen dit leven en het hiernamaals verliezen, en dat is het grootste verlies, ik ben gewoon een eerlijke raadgever. De dood is tot jullie gekomen terwijl jullie onvoorzichtig en ongelovig zijn.

O God, ik heb hen verteld, dus wees mijn getuige.En vrede zij met de profeten. En lof zij met God, de Heer van de wereldbewoners.

Kalief en dienaar van God
Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani


ترجمة فؤاد الطشي
مراجعة الترجمة عمر مصطفى ( Oceanman)


اقتباس المشاركة 324226 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..


- 1 -

الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ

10 - رجب - 1441 هـ
05 - 03 - 2020 مـ
12:51 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=324206
________


فيروس كورونا من العذاب الأدنى دون العذاب الأكبر لعلهم يرجعون ..


بسم الله الرحمن الرحيم، وصلوات الله على أنبيائهِ وأوليائهِ في كلِّ زمانٍ ومكانٍ لا خوفٌ عليهم من عذابه ولا هم يحزنون، فلَكَم نصحنا صُنّاع القرار قيادات المسلمين خاصةً والكفار عامّةً والمُعرضين ولكن لا يحبّون الناصحين، وعلى كلّ حال لقد كذّب المكذّبون بحديث الله سواءٌ الملحِدون أو المشركون أو المسلمون إلا مَن رَحِم ربّي منهم وكسب في إيمانه خيراً، وتركتُكُم لله الواحد القهّار الذي جعلني خليفته على العالمين ليُظهرني عليكم بحولهِ وقوّتهِ، تصديقاً لقول الله تعالى: { فَذَرْنِي وَمَن يُكَذِّبُ بِهَٰذَا الْحَدِيثِ ۖ سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٤٤﴾ وَأُمْلِي لَهُمْ ۚ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ ﴿٤٥﴾ } صدق الله العظيم [القلم].

وها هو تحدّاكم بأصغر جنوده لا يُرى بالعين المجرّدة فزلزلَ دول العالم الكبرى والصغرى زلزالاً عظيماً وهو مجرّد فيروسٍ بشريٍّ لا تحيطون بعلمه من أين غزاكم الله به مُتحدّياً الله به كافة علماء الطب البشريّ، فلا ولن يستطيعوا أن يجدوا له لقاحاً مضادّاً كما يزعمون مهما أعلنوا فلا يفتنوكم! فواللهِ إنّهم لكاذبون (برغم أنّه كائنٌ حيٌّ صغيرٌ من جنود الله الخفيّة) ولو اجتمع له كافّة أطباء البشر؛ ولو كان بعضُهم لبعضٍ ظهيراً ونصيراً فلا ولن يستطيعوا بإذن الله كي تعلموا أنّكم لا تحيطون بشيءٍ من علمهِ إلا بما شاء سبحانه، ولكنّكم قومٌ ملحِدون ولسوف ترون مِن مكر جنديّ الله المجهول (فيروس كورونا) الخانق ما لم تكونوا تحتسبون، ويستدرِجكم الله بطريقة إصابته الذكيّة والخفيّة ليصِل إلى من يشاء الله من كبرائكم من حيث لا يعلمون، وأرى منظمة الصحة العالمية لا يعتبرونه وباءً عالميّاً بعد! كونهم بزعمهم سوف يسيطرون عليه وإنّهم لكاذبون، فكيف يسيطرون على عذاب الله؟! ولكنّي الإمام المهديّ ناصر محمدٍ اليمانيّ خليفة الله على العالمين أفتيكم بالحق أنّه ليس مجرّد وباءٍ عالميٍّ بل عذابٌ عالميٌّ، وبما أنّه من صنف العذاب الأدنى دون العذاب الأكبر لعلكم ترجعون فحتماً الوفيات قليلٌ بادئ الأمر ولكنّ الإصابات الآن بالملايين وكثيرٌ منهم لا يعلمون أنّهم مصابون وذلك مكرٌ من الله حتى يصيبوا قوماً آخرين يظنّون أنفسهم في مأمنٍ من عذاب الله الخانق للجهاز التنفسيّ فيضيق عليه تنفّس الهواء شيئاً فشيئاً كأنّما يصّعّد في السماء حتى يختنق بسبب التصاق الجهاز التنفسيّ وقناته، فكيف لا يصيب الله المستكبرين مَن يشاء الله منهم وهم أولى به صِليّاً؟ أولئك المعرضون عن ذكر ربّهم لعلهم يرجعون ويُهلك به الله من يشاء منهم موعظةً للعالمين لعلهم يرجعون إلى ربّهم الحق بالتضرّع والدّعاء أن يكشف عنهم عذابه ويعِدون الله أن يتّبعون كتابه القرآن العظيم ويسألوا الله التثبيت الذي يحول بينهم وبين قلوبهم فيرجون من الله أن يثبّت قلوبهم على الوفاء بما وعدوه أن يجنّبهم عذابه فيكشفَه عنهم ليتّبعوا كتابه القرآن العظيم ليكونوا من المهتدين.

وما أريد أن أختم به بياني هذا هو النداء من الله في محكم كتابه في أثناء موعظة عذابه بمرض الصدور، تصديقاً لقول الله تعالى:
{ يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاءٌ لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ
﴿٥٧﴾ } صدق الله العظيم [يونس].. فتلك موعظة عذابٍ موعظة للمتقين.

وأعلم أنّ ذلك عذابٌ ووجعٌ وهلعٌ كبيرٌ للشعوب لعلّهم يتوبون فيعبدون الله وحده لا شريك له، ويتوبون من كبائر الإثم والظلم والفواحش ما ظهر منها وما بطن سرّاً وجهراً ويتوضّأون الوضوء الكامل ليعبدوا الله وحده لا شريك له فلا يدعون مع الله أحداً، واعلموا علم اليقين أنّه عذابٌ عالميٌّ خفيّ المكر من الله الواحد القهار وليس مجرّد وباءٍ كما تزعمون، هيهات هيهات ولسوف تعلمون، ففِرّوا من الله إليه إنّي لكم منه نذيرٌ مبينُ، ولا تغلقوا بيوته عن الفارّين إلى ربّهم ليقيموا الصلاة لربّهم وحده لا شريك له، وأنّ المساجد لله فلا يدعون مع الله أحداً، ومن دخل بيوت الله لعبادة ربّه كان آمناً من فيروس الاختناق حتى ولو دخل معه مُصابون فارّون إلى الله فلن يُصيبَ المصلّين الصالحين الذين آمنوا وعلى ربّهم يتوكلون، فتوكّلوا على الله إن كنتم مؤمنين.

واعلموا أنّ فيروس كورونا عذابٌ جديدٌ ذو بأسٍ شديدٍ داءُ الصّدور شيئاً فشيئاً حتى يقطع نَفَسَ مَن يشاء الله، ومن شُفيَ منه فليعلم أنّه ليس بسبب علاج الأطباء بل بسبب دعائه لله أرحم الراحمين، فلا ينبغى لهم أن يجدوا لعذاب الله علاجاً كونه ليس ابتلاءً لتمحيص ما في صدوركم بل عذابٌ يصيب صدور من يشاء الله من المعرضين منكم لعلّهم يرجعون، ومنكم من يتوفّاه الموت بعذاب الاختناق ذلكم ما تسمّونه (فيروس كورونا) وليس إلا من العذاب الأدنى لكثيرٍ من الناس لعلهم يرجعون ولربّهم يتضرّعون فيكشف عنهم سوء العذاب ويتّبعوا الكتاب الحق من ربّهم القرآن العظيم.

ولا ولن يكشف عن أصحاب السّجود على ما يسمونه تراب الحسين! فما أنزل الله بذلك من سلطان لا في القرآن ولا في سُنّة البيان الحق من ربّهم بل ابتدعوها من عند أنفسهم، ولا ولن يكشف عن أصحاب دعاءِ مَن في القبور ليكشفوا عنهم السوء! فلا يسمعون دعاءهم ولو سمعوا لما استجابوا لهم ويوم القيامة يكفرون بشركهم ويتبرّأون منهم ويكونون عليهم ضِدّاً، فلكم حذّرناكم ونصحناكُم أن لا تدعوا مع الله أحداً ولكن للأسف! وما يؤمن أكثرهم بالله إلا وهم مشركون، وكذلك نحذّر (الظالمين بشكلٍ عامٍ) كُبراءهم ومن يليهم في بلاد المسلمين والعالمين من عذاب الله الأدنى وعذاب آياتٍ أُخر حتى يظلّهم العذاب الأكبر للذين طغَوا في البلاد وظلموا شعوبهم بغير الحق فأكثروا في الأرض الفساد، إنّ ربّك لهم لبالمرصاد.

ونحذّرهم كذلك من عذاب كويكب العذاب الراجفة ترجف وراء المحيط الأطلسي إلى الغرب منه في الولايات المتحدة الأمريكية فيثير نقع تراب أرضهم فيملأ بتراب أرضهم فضاء العالم وموجة ضاربة تنتشر بأصقاع هذا العالم بأسره ولسوف تعلمون إنّا لصادقون بإذن الله ربّ العالمين، وكوكب سقر من بعد ذلك اذا لم يُحدث لكم كويكب العذاب ذكرى، فاتّقوا الله يا أولي الألباب.

وجاء الفساد الأكبر الموعود في أرض المسجد الأقصى المبارك أولى القبلتين، ألا وإنّ حرمة المسجد الأقصى عند الله كحرمة المسجد الحرام يا من بِعتُم بيت الله المعظّم، فلن تجدوا لكم مِنَ الله مِنْ وليٍّ ولا واقٍ من عذابه ولسوف تخسرون الدّنيا والآخرة، ذلك هو الخسران المبين إنّي لكم ناصحٌ أمينٌ، وجاءكم الموت وأنتم في غفلة معرضون، اللهم قد بلّغتُ.. اللهم فاشهدْ، وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ للهِ ربِّ العالمين.

خليفة الله وعبدُه؛ الإمام المهديّ ناصرُ محمدٍ اليمانيّ.
_____________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..