Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani

03- AH1442 -Shawa'al
(15 - 05 – 2021)

Skrevet Kl. 06:14 minutter Kveld
(I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Mekka))




...Kulminasjonen av korrupsjons høydepunkt til de sionistiske jødene kom i Al-Aqsa-moskeens land


Måtte Guds fred, Barmhjertighet og velsignelser være over dere, og lykksalighet som er Guds velbehag være over dere. Og en velsignet Eid til dere og alle muslimer

Når det gjelder Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, så denne Eid er ikke en gledelig dag for ham, og i hjertet mitt er det vondt av sorg på grunn av de avskyelige forbrytelsene som skjer mot det palestinske folket. Men Gud er mer barmhjertig mot dem enn Hans tjener, og vi venter på Hans barmhjertighet for å fremskynde den (Guds) bemyndigelse og den åpenbare seieren med Hans makt og kraft, og presserende hendelser fra (Gud) verdens Herre. Det er ikke noen muligheter jeg har ennå (fra Gud) i mine hender, og håper folkets sjalu i verden for Al-Aqsa-moskeen og til muslimene i Palestina, vil være grunnen til å gjenopplive folkets hjerte i verden og enhet i deres rekker. Ellers dilemmaet er hos de muslimske lederne både de arabiske og ikke-arabiske lander, spesielt de innflytelsesrike beslutningstakerne blant de arabiske og ikke-arabiske muslimske lederne (i verden). og vi skal vente og se på hva Gud vil gjøre, for Imam Al-Mahdi også er av de ventende på: enten erobringen eller en ordre fra Gud direkte med "Bli" og dem blir til (griser), og å forbanne den vil, en stor forbannelse! Dette er slik at ved overtredelse mot Guds fredhellige steder, så Gud vil vise og skille de urene fra de rene til muslimene blant dem selv. Bekreftelse av uttalelsen fra Gud den Høytstående.
{Du vil se de som har sykdom (av hykleri) i hjertet (og slaveri i tankene), at de skynder seg mot dem(motpart, fiende) og sier: vi frykter at også ulykken vil ramme oss. Muligens ikke så lenge vil Gud bringe (muslimene) seieren, eller en befaling fra Seg selv, så vil de angre på det de holdt skjult i sitt hjerte(52) Og da vil de troende si: «Er dette de som sverget ved Gud høytidelige eder, at de uten tvil visselig er med dere?» (dermed) alle gjerningene deres har gått tapt, så de er blitt tapere(53) Å, dere troende! Hvem enn av dere som vender seg bort fra sin religion, så vil Gud snart bringe et (annet) folk som Han vil elske dem, og de vil elske Ham, er ydmyke overfor de troende, (mens) strenge mot de vantro, de vil anstrenge seg for Guds sak, og vil ikke frykte noen klandrers klander. dette er Guds velvilje, Han tildeler den til hvem Han enn vil, og Gud er Altomfattende, den Allvitende(54)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 5 Al-Ma'idah (det dekkende bordet), vers fra 52-54]


{فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِي أَنفُسِهِمْ نَادِمِينَ ‎﴿٥٢﴾‏ وَيَقُولُ الَّذِينَ آمَنُوا أَهَٰؤُلَاءِ الَّذِينَ أَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ ۙ إِنَّهُمْ لَمَعَكُمْ ۚ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَأَصْبَحُوا خَاسِرِينَ ‎﴿٥٣﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ‎﴿٥٤﴾} صدق الله العظيم [المائدة].



Og de store hendelsene suksessivt har nærmet seg. og vit at avskyen fra Gud er større. Og mine kjære lesere i Guds glede, for enhver situasjon har sin artikkel, og denne her er en ny uttalelse og siste påminnelse til muslimene angående det som skjer i Palestina og Al-Aqsa-moskeen fra sionistenes aggresjon igjen, som begynte siden siste del (siste uke) av Ramadan. Fordi nå de har gått inn på kulminasjonen av deres største korrupsjon, så uansett hvor mye de vil / har ødelagt, så Guds seieren har kommet, og Gud skal hevne for seg selv og Hans hus (også med deres hender) og til Hans tilbedere som er stasjonert rundt Al-Aqsa-moskeen, og til de hjelpeløse i verdenen og alle de undertrykket i verdenen. Så ikke vær lei over hva Gud skal gjøre mot de arrogante. Jeg sverger ved Gud, at jeg er i stor undring over mine tilhengere; At hvordan begjærer dere i veiledningen av de arrogante, som hvis de ser sannhetens vei antar ikke veien uansett hvor godt de vet og er i sikker visshet at jeg er riktig Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad



Å, dere mine kjære i Gud glede, faktisk, vi ber Gud om å veilede (de folka) til å følge Hans talsmannen og det rette veien han kaller for, slik at dersom de får vite og er i sikker visshet, at jeg er Guds etterfølgeren til dem, så ville deres nakke underkaste seg (ville godta og følge, være tilhenger) Guds etterfølgeren Al -Mahdi Nasser Muhammad i lydighet til Guds befaling. Og Gud har ikke sendt Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad for å veilede de djevlene blant de mennesker og djinn og fra alle raser, men bortsett de nevnte, er sendt til Hans tilbedelse og tjener. Og når det gjelder Herrens fiender som misliker Guds lykksalighet velbehag i Hans selv, den Høytstående, så hvordan skal Gud veilede dem? imens tolkningen av uttalelsen har begynt i den sanne virkeligheten, og nå er dere på vei til oppfyllelsen av Guds løfte om myndiggjøring i verdenen, og underkaste dem i lydighet til Guds etterfølgeren Al-Mahdi Nasser Muhammad?! Bekreftelse av uttalelsen fra Gud den Høytstående.
{og dersom, om det fantes Koran som kunne knuse og fjerne fjellene, eller kunne avskjære bakken, eller kunne snakke med de døde! Men alle de affærer er i Guds allmakt. har ikke de troende gitt opp og kjønt at hvis Gud hadde villet, kunne Han ha rettledet alle menneskene? Og fortsatt de vantro vil rammes av katastrofer på grunn av deres misgjerning, eller den vil stige ned i nærhet av husene (byen, land) deres, helt inntil Guds løfte (om pinen) ankommer. Sannelig, Gud bryter aldri Sitt løfte(31).} Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 13 Al-Ra'd (Tordenen), vers 31]


{وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾}
صدق الله العظيم [الرعد].



Og mine kjære i Guds glede, mine tilhengere, tror at Guds befaling ikke kommer bortsett fra på faste tiden i Ramadan månemåned! Men da Abrahams ærverdige gjester kom, de kom Guds sendebud Abraham på formiddagen, derpå han presenterte dem for gjestesalen, og skyndte seg til sin familie for å lage middag til sine gjest, og ble opptatt med å slakte kalven og deretter stekte den ved hjelp av sin kone, inntil han serverte sine gjester den hel stekte kalven (kalles Haneeth). Og kanskje mine kjære tilhengere vil si: "Og hva vil vi konkludere / forstå av dette?" Da vil besvare dem Imam Al-Mahdi, Nasser Muhammad og sier: “Hvis pinehendelsene var eksklusiv og ikke kommer utenom bare i faste-dagen i månen-dag, da ville først Guds sendebud Abraham satt med dem for å forsikre seg om at de faster eller ikke faster, slik at han vet om han skal tilberede kalven for dem når de skal bryter fasten etter solnedgang, eller skal han tilberede kalven til middagen. Men jeg finner i den Avgjørende Koranen at han tilberedte mat for dem på middagstid, for han var ikke i tvil, om at hans gjester faster ikke, og hvis han hadde satt sammen med dem en kort stund, da ville de fortalt ham det gledelige budskapet, at(ikke så lenge) han vil få en begavet kunnskapsrik sønn. Og da ville han skjønt det, at de er engler sendt fra den All-Nåderike, i menneske kropp og at de (engler) ikke spiser mat, Dermed trengte han ikke å slakte kalven. Så grunnen han slaktet kalven var å vise gjestfrihet til gjestene Munkaroon mennesker. Og Ordet Munkaroon, betyr fremmede / Ukjent, som (profet Abraham) han kjente dem ikke fra før og ei heller spurte dem ikke fra hvilket land de var fra, imens han bare startet med å tilberede middagen til dem. Etter det gledelige budskapet fra Gud, så snakket de videre med profet Abraham, og han argumenterte med dem om profet Lot sine folk, og de bekreftet overfor ham om at Guds befaling var kommet, og at de folka skal få led av en irreversibel pine. Også de sa til ham: "Legg kalven i en beholder (som ferdigmat for dere), og å gå langs med din kone hvor Gud har befalt dere til". Det er derfor Gud den Høytstående sa:
{Og Vi berget ham (Abraham) og Lot (og brakte dem) til det landet som Vi har lagt velsignelsen i for all verdenen(71)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 21 Al-Anbya (Profetene), vers 71]. Så dro de fra Guds sendebud Abraham - "velsignelse og fred være over ham og hans familie", og videre gikk de på beina sine. Inntil de nådde frem landsbyen til Guds profet Lot og det var ennå dagtid mens de gikk på beina. De var kledd med fine klær av den beste som folk kunne ha på seg. Tiden de kom inni landsbyen var på ettermiddagen, og de gikk rett mot huset til Guds profet Lot - (FVMH)"fred være med ham" - da folk så dem kommende inn. og Profet Lot så (englene) deres sjarmerende skjønnhet og sa dette vil bli en hard dag, fordi de kom til profet Lot på dagtid, og profet Lot og andre i landsbyen så hvor vakker de var. Og Gud den Høytstående sa: {Og da Våre utsendte budbringere(englene) kom til Lot, ble han bekymringsfull av deres ankomst, og anstrengt og urolig for dem, og sa dette vil bli en hard dag(77)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 11 Hud(Eber), vers 77]. Og dette var ikke ment hat for de innkommende gjestene(englene), men han kjente sitt folk og hva de gjør av uanstendigheter, at ingen før dem blant i verdenen har gjort det. Derfor ble han bekymret over dem og anstrengt og urolig for dem. Så samme som de var Abrahams ærverdige gjest også var de ærverdige gjest til profet Lot (FVMH), han ønsket dem velkommen selv om han i begynnelsen ikke kjente dem, deretter presenterte dem til den gjestesalen, så skyndte han seg til sin familie og sine døtre for å lage mat til gjestene. Men da var det kveldsmat, siden de ankom til ham nesten ved aftenen (ved ettermiddagen), derfor han skulle lage til dem kveldsmat. Da profet Lot så at folk skyndte seg løpende mot hans hjem og forsøkte å forføre Lot sine gjester. I starten Lot viste heller ikke at gjestene hans var budbringere fra verdens Herre. Også han (profet Lot) ble befalt å gå ut fra landsbyen med sin familie seint på kveldstid!. Hittil Vil vente å fortelle mer til dere og til de oppsøkerne, og ei heller vil vente å fortelle mer om (sanne historien) til mine kjære tilhengere akkurat nå.

{وَنَجَّيْنَاهُ وَلُوطًا إِلَى الْأَرْضِ الَّتِي بَارَكْنَا فِيهَا لِلْعَالَمِينَ ‎﴿٧١﴾}[الأنبياء]
{وَلَمَّا جَاءَتْ رُسُلُنَا لُوطًا سِيءَ بِهِمْ وَضَاقَ بِهِمْ ذَرْعًا وَقَالَ هَٰذَا يَوْمٌ عَصِيبٌ ‎﴿٧٧﴾} [هود]



Og det som skremmer meg blant av mine tilhengere er, at mange av dem hver gang de la seg selv fascinere og fascinerer sin familie og deres venner som var i ferd med å tro på dem og følge dem!. Og det som fører til de bedrøver seg selv, og fascinerer sin familie og venner, ved at de ut fra seg selv prøver å bestemme pine tiden uten kunnskap og viten fra Gud, som er i strid med Guds befaling, i fra Guds ord den Høytstående:
{Og de sier: Når vil så dette løftet oppfylles, hvis dere er sannferdige?(25) Si: (Dens tids) viten er hos Gud alene, og jeg er kun en soleklar advarer(26)} Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 67 Al-Mulk(Kongemakten), vers 25-26]

{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٢٥﴾‏ قُلْ إِنَّمَا الْعِلْمُ عِندَ اللَّهِ وَإِنَّمَا أَنَا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ‎﴿٢٦﴾‏}صدق الله العظيم [الملك].



Å, dere mine tilhengere, hvor ofte har vi rådet dere og hver gang sa vi at ikke fasciner dere selv og deres familie, og ikke bryt Guds befaling ved å angi selv datoen for pinen, for til Gud er den fullkommen høyt visdom, og Herren vet om og er den mest kunnskapsrik på alle sine tjenere, for dem fremskynder seg med det onde gjerninger før med gode gjerninger, og selv om dere var i ferd med å overbevise dem i sannhet om den sanne talsmannen fra deres Herre, og derpå bestemte dere tiden for når kommende pinen er, da ville de avvente med å følge av dem som vil ikke ta i bruk sin fornuften inntil deres hjerte blir fredfylt, ved når fallende pinen er over deres hode. Og Gud, den Høytstående, sa:
{Og de sier: Når vil så dette løftet(om pinen) oppfylles, hvis dere er sannferdige?(48) Si: jeg har ikke makt over (å hindre noe) fallende skade, eller (å bringe noe) til fordel for meg selv, bortsett fra det som Gud vil. Det er en fastsatt tidsfrist for ethvert samfunn, så når deres fastsatte tid er inne, kan de ikke forsinke den et eneste øyeblikk og ei heller forlenge det.(49) Si: Tenk nå litt etter, hvis pinen Hans hadde kommet over dere (plutselig) i løpet av natten eller om dagen (hva ville dere gjøre da?), Så hva er det av den som synderne ønsker seg framskyndet?(50) vel, så når pinen fallende inntreffer, da vil dere anta troen?, NÅ? og enda dere pleide å be (hånlig) om framskyndelse for denne (pinen).(51) Deretter sies det til dem som var urettferdige: Smak nå på den evigvarende pinen, så har dere blitt belønnet (straffet)for noe annet enn for de handlingene dere pleide å utføre?.(52)Og de spør deg: Er dette virkelig sant? Si: Ja, ved Herren min, sannelig, det er fullstendig sant! Og dere kan ikke forhindre det.(53)}. Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 10 Yunus (Jonas), vers 48-53]


{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤٨﴾‏ قُل لَّا أَمْلِكُ لِنَفْسِي ضَرًّا وَلَا نَفْعًا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ ۗ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ ۚ إِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ فَلَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً ۖ وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ أَرَأَيْتُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُهُ بَيَاتًا أَوْ نَهَارًا مَّاذَا يَسْتَعْجِلُ مِنْهُ الْمُجْرِمُونَ ‎﴿٥٠﴾‏ أَثُمَّ إِذَا مَا وَقَعَ آمَنتُم بِهِ ۚ آلْآنَ وَقَدْ كُنتُم بِهِ تَسْتَعْجِلُونَ ‎﴿٥١﴾‏ ثُمَّ قِيلَ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا ذُوقُوا عَذَابَ الْخُلْدِ هَلْ تُجْزَوْنَ إِلَّا بِمَا كُنتُمْ تَكْسِبُونَ ‎﴿٥٢﴾‏ ۞ وَيَسْتَنبِئُونَكَ أَحَقٌّ هُوَ ۖ قُلْ إِي وَرَبِّي إِنَّهُ لَحَقٌّ ۖ وَمَا أَنتُم بِمُعْجِزِينَ ‎﴿٥٣﴾‏}
صدق الله العظيم [يونس].



Og dere mine kjære (følgere) i Guds glede. Sannelig, i Guds behag er, at Hans tjenerne viser takknemlighet, og er ikke i Guds behag når de viser utakknemlighet. Og hva ville Gud gjøre med / få av å straffe sine tjenere? (men på grunn av deres handlinger som la de seg fortjene straffen). Og Gud, den Høytstående, sa:
{Hvorfor skulle Gud pine dere hvis dere viser takknemlighet og antar troen? Og Gud er mest, den Verdsettende (belønner takknemlighet), den Allvitende (om enhver handling)(147)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 4 An-Nisa (Kvinnen), vers 147]. For dette vil sørge Herren over sine tjenere etter, at de har vist anger over det de har forsømte av plikt (lydighet) til deres Herre. Mens vil glede Gud deres rettledning, for det er det som oppnår Guds sjel (deres gudfryktighet), Da er Herrens glede overfor deres rettledning er størst, enn deres glede overfor hverandres rettledning. Bortsett fra de arrogante som hater tilfredshet (Guds behag) til verdens Herre, så skal dere vite, at det er ikke noe håp i deres veiledning. Mens i denne tiden hele verden nå er midt i Guds krig, på grunn av skjærmyssel (trefningene) av pine-planeten (Saqr-planet(Nibiru planet x)) som tilnærmer seg jorden. Den har nå nådd toppen av sin bane, og stiger i høyden bak solen, deretter vil rotere bakfra solen, og så faller i himmelen til deres jord fra sør av solen, og (så) sør for menneskets jord. Og nå er mellom den (Saqr-planeten) og solen skjer ​raseri og brøler. Og dette vil føre til økt Guds klimatiske krigen med øsende flommer, og fallende stykke fra himmelen at en vil kunne ikke forvente/ tenke seg om noe slik, og krigen gjennom orkaner fra havene, også fallende atmosfæriske klima med miks av dobbelt-vind kald og varmt, (klimatiske krigen er) igjennom atmosfære/ luften, på land og fra havet. I tillegg vil Tornado /stormer som inneholder ild med en ødeleggende kraft til å brenne de vakre paradis skogene over deres hode. Også krigen av type lynnedslag, jordskjelving, vulkaner, og stormer av type orkaner i rivende fart fra hav og undertrykkende tornadoer på land, og ulike former av annen piner på grunn av skjærmyssel (trefningen) krigen fra (Saqar- planeten). Også Gud skal heve standarden på Sin krig via atmosfære/luften, hav og på land, i tillegg til varig nye kommende av rasene/stammen til blod-mygg(nye virus som slår i blodet!!).

{مَّا يَفْعَلُ اللَّهُ بِعَذَابِكُمْ إِن شَكَرْتُمْ وَآمَنتُمْ ۚ وَكَانَ اللَّهُ شَاكِرًا عَلِيمًا ‎﴿١٤٧﴾‏} [النساء]


Og jeg håper fra Gud at ingen andre enn bare Herrens fiender går til grunne med Hans pine, som dersom de fikk kjenne til sannheten fra sin Herre, er de sta hatende til sannheten. Og at unntatt fra dem veileder alle andre. Og dessverre ser jeg, at jeg er i en nasjon som er mest ateistisk på Gud blant alle andre nasjonene, unntatt de som min Herre forbarmer seg over. Fordi de tror og følger med på hva de ateistiske (fornektere) på Gud som sier : ˮ Naturkatastrofer kjer fra tid til annen; det er velkjent ˮ, selv etter at Gud økte styrken av skjærmyssel pinen over dem på grunn av pineplaneten som holder på å nærmere seg, så igjen sa de:" Jo, dette er unaturlige katastrofer som vi ikke er vant til, at de kommer en og en etter hverandre, men dette er på grunn av globale oppvarming i den øvre atmosfæren som er på grunn av eksosene fra våre fabrikker, som var årsaken til de katastrofene på jorden og i himmelen". For et rart tanke! Så med hva Gud tilintetgjort (gå til grunne) de første nasjonene med? Var det ikke med det som de kaller for naturkatastrofer? Da lurer jeg på har Gud tilintetgjort Noahs folk med druknede flom og øsende regn!, (eller) var årsaken akkumulering av eksos-fabrikkene deres som har forårsaket ubalanse i jordens atmosfære!, til tross for at det var den største syndflod i jordens historie som har druknet hele og alle jordens fjell?! dermed, også de syndfloder nå er av de lave piner, og er ved Guds befaling. Og dessverre trodde muslimene på dem(ateister), unntatt de som min Herre forbarmer seg over. Selv ser jeg at de vantro ifra Quraish-stammen hadde sterkere tro på Gud enn dagens muslimer i dag, bare hvis de ikke var polyteister(flergudsdyrkere) på Gud, hadde andre guder med Gud. Og Gud, den Høytstående, sa:
{Si(til dem):til hvem tilhører jorden, og alt som er i den, dersom dere vet det?(84)De vil svare: til Gud, si (så): vil dere da ikke la dere formane?(85) Si (spør dem): hvem er Herren over de syv himlene, og Herren over den store mektige tronen?(86) De vil si: alt sammen tilhører Gud, Si (så): hvorfor da dere ikke (viser ydmykhet og) frykter (Gud)?(87) Si(spør dem): hvem er det, i hvis hånd det universelle Herredømmet over alt som finns, og Han som gir beskyttelse, mens det ikke kan gis noen beskyttelse mot Ham, dersom dere vet det?(88)De vil svare: det er bare Gud, si(så): hvordan da dere er forhekset?(89)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 23 Almu'minun(de troende), vers fra 84-89]. Og Gud mente med dette, å si til sin profet: {si(så): hvordan da dere er forhekset?};som betyr, at hvordan sier dere at jeg er en magiker, og mens jeg inviterer dere til å tilbe Gud alene som ikke har noen partner, og selv dere erkjenner det, at Han er Gud, Herren over all rike, og er Skaperen av alt som finnes, er min Herre og deres Herre, og Han hersker over hele Sin rike, Ære være Ham; Dermed de vantro som var i profetens tid(profet Muhammed), deres tro var sterkere enn troen til muslimene i dag, unntatt de som min Herre forbarmer seg over. Og her mente jeg de (muslimer) som trodde på legenden om globale oppvarming, at på grunn av eksosen fra menneskelige fabrikker som har forårsaket flommene med ekstremt & voldsomt nedbør. Istedenfor at nedbør skulle nedsendes utmålt rimelig slik dere er lovet. Å, ære være Gud! altså dere tro på, at dersom dere stopper deres økonomiske vekst i verden, så vil reduseres det ekstremt & voldsomme nedbør, da vil nedbør nedsendes utmålt i rimelig mengde?. Er det de ateister som kontrollerer nedbør, de som er eiere av teorien om global oppvarming!? Og Gud, den Høytstående, sa: {Gud er Han som har skapt himlene og jorden, og Han nedsendte fra himmelen vann og frambrakte ved det vannet frukter som forsyning for dere. Og Han har gjort skip underdanige for dere, for at de skal flyte på havet med Hans befaling, og Han har også satt elvene under deres styring.(32) Og (Gud) til deres fordel har underordnet solen og månen (til et fastsatt system), som roterer i ustanselig og kontinuerlig kursene sine, og har underordnet til dere natten og dagen (for deres liv & tjeneste)(33)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 14 Abraham, vers 32-33].

{قُل لِّمَنِ الْأَرْضُ وَمَن فِيهَا إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٤﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٨٥﴾‏ قُلْ مَن رَّبُّ السَّمَاوَاتِ السَّبْعِ وَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ‎﴿٨٦﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ ‎﴿٨٧﴾‏ قُلْ مَن بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ يُجِيرُ وَلَا يُجَارُ عَلَيْهِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٨﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ فَأَنَّىٰ تُسْحَرُونَ ‎﴿٨٩﴾‏}صدق الله العظيم [المؤمنون]

{اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّكُمْ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْفُلْكَ لِتَجْرِيَ فِي الْبَحْرِ بِأَمْرِهِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْأَنْهَارَ ‎﴿٣٢﴾‏ وَسَخَّرَ لَكُمُ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ دَائِبَيْنِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ ‎﴿٣٣﴾}‏
[إبراهيم].


Og Gud, den Høytstående, sa: {og hvis du spør dem: Hvem har skapt himlene og jorden og gjort solen og månen underdanige?, vil de visselig si: Gud !, hvorfor er de da bortvendte?(61) Gud utvider forsyningen rikelig for hvem Han enn vil av Sine tjenere, og begrenser det (for hvem Han enn vil). Sannelig, Gud er allvitende om alle ting.(62) Og hvis du spør dem: Hvem nedsender vann fra himmelen og gir derpå jorden liv (og friskhet) etter dens dvale?, vil de visselig si: Gud!, Si: All lovprisning er for Gud alene!, Men de fleste av dem eier ikke forstand.(63)} Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 29 Al-'Ankabut (Edderkoppen) vers 61-63]…. Jo, ved min Herre, de som tror ennå på legenden om global oppvarming eier ikke forstand

{وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ ۖ فَأَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ ‎﴿٦١﴾‏ اللَّهُ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَيَقْدِرُ لَهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ ‎﴿٦٢﴾‏ وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّن نَّزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ مِن بَعْدِ مَوْتِهَا لَيَقُولُنَّ اللَّهُ ۚ قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ ‎﴿٦٣﴾}‏
صدق الله العظيم [العنكبوت]


Sannsynligvis vil mange av muslimene si: "O Nasser Mohammad, hva er det du snakker om, hvorfor snakker du med oss som liksom vi er ateister som fornekter (Gud) verdens Herre?" Da svarer Imam Mahdi Nasser Muhammad dem og sier: Det er deres sannhet dersom dere tror på teorien om global oppvarming. For jeg har advart dere og hele verdenen siden seksten år og hittil om skjærmyssel (trefningene) av pine-planeten som nærmer seg jorden deres, og hvert år enda nærmere! Jo, det er Saqar- planeten. For nå kommer over mennesker flommer og øsende regn som dere har aldri sett på maken lik dem før i deres liv, og i ulike områder og regioner i verden. Og Gud vil sende regn uten skyer!, snøstormer dere aldri har kjent til før; med akkompagnert av ekstremt kraftig vindkast. Og Gud skal la falle ned over verdenen og på den arabiske halvøy, som fjell av cumulonimbus-skyer med hagl nedbør (Dødelige splinter). Det er det de vantro ble advart om, fra profet Muhammed, Guds sendebud «Guds velsignelser være med ham og hans familie». Og Gud, den Høytstående, sa:
{Eller du lar det falle over oss stykker fra himmelen, slik som du hevder, eller du bringer overfor oss Gud og englene ansikt til ansikt.(92)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 17 Al-Isra'a, vers 92]

{أَوْ تُسْقِطَ السَّمَاءَ كَمَا زَعَمْتَ عَلَيْنَا كِسَفًا أَوْ تَأْتِيَ بِاللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ قَبِيلًا ‎﴿٩٢﴾} [الإسراء].



Også i tillegg til ildsteiner fra planeten Saqar, derfor Gud, den Høytstående, sa:
{ Og da sa de: «Å, Gud! Hvis dette er virkelig sant fra Deg, så la det regne over oss steiner fra himmelen, eller bring til oss en smertefull pine!»(32) Og Gud ville ikke straffe dem imens du er(fortsatt) blant dem, og ei heller ikke Gud ville straffe dem mens de ber om tilgivelse(33)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 8 Al-Anfal, vers 32-33]…. Også det samme når det gjelder åpenbar røyken, og dere aner ikke hvordan den åpenbare røyken er!?

{وَإِذْ قَالُوا اللَّهُمَّ إِن كَانَ هَٰذَا هُوَ الْحَقَّ مِنْ عِندِكَ فَأَمْطِرْ عَلَيْنَا حِجَارَةً مِّنَ السَّمَاءِ أَوِ ائْتِنَا بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٣٢﴾‏ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَأَنتَ فِيهِمْ ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ ‎﴿٣٣﴾}
صدق الله العظيم [الأنفال]



Og Siden de arrogante fra Sionisme som er rundt Al-Aqsa-moskeen, deres tid til kulminasjonen av korrupsjons høydepunkt har kommet, og jeg vet hva de vil gjøre, så for at Gud skal adskille de onde fra de gode blant muslimene. Deretter vil Gud hevne for sitt helliggjort hus, Al-Aqsa-moskeen, og til de undertrykte folka i Palestina, imens dem arabiske og muslimske ledere i verden bare ser på hvordan de sionistene ødelegge palestinske Hus /bolig ved kampluftfartøy over deres hodet! Og jeg finner i Koranen at (sionismens) bevegelsen til å gå inn i Al-Aqsa-moskeen kun er å fordrive tilbederne og de som holder seg for hengivenhet og bønn inn (Al-Aqsa-moskeen) ​i de siste ti dagene av Ramadan måned, bare for å provosere det palestinske folket til å kjempe i mot dem. Og de ønsker å ødelegge alt som faller under deres makt med jagerfly til totalødeleggelse, og drepe det palestinske folket, og utvise resten av dem, i tillegg rive ned Al-Aqsa-moskeen og omforme og jødifisering av hele landet Palestina. deretter hvis de er stand vil også prøve å oppnå avtalen til forbannede Trump. - "Måtte Gud brekke ryggen hans(straffe Trump for sine synder og ondskap) og forkorte hans levetid" – Og vi har rådet før de kristne tilhengere til å passe seg fra de kristne-sionistene, som er fiendtlig mot både muslimer og kristne, også fiendtlig mot de fredelige jødene som ønsker å være trygge fra ondskapene til sitt folk (sionistene), og vil være unna fra de muslimske mujahedin som kjemper for frigjøringen av Palestina. O, dere Muslimer dersom de kommer til dere, Så godta dem og ikke gjør dem noe skade, for de er en gruppe folk som ikke drømmer om en stor jødisk stat, men de ønsker å være trygge bort fra sitt folks ondskap (sionistene) og trygge fra muslimene og vil leve i fredelige sameksistens. det er de som Gud ga ingen grunn for dere mot dem (bekjempe dem). Det er de som Gud sa om dem, i den avgjørende bok, den store Koranen: uttalelsen fra Gud den Høytstående.
{Bortsett fra de som har nådd frem til folk det er mellom dere og dem en pakt, eller dersom de kommer til dere og idet deres hjerter frykter for å kjempe mot dere, eller kjempe mot sitt (eget) folk. Hvis Gud hadde villet, hadde Han gitt dem makt over dere, og så hadde de visselig bekjempet dere. Hvis de holder seg unna dere og ikke kjemper mot dere, og tilbyr dere (bud om) fred, så har ikke Gud tillatt dere noen vei mot dem (kjempe mot dem).(90) Dere vil finne noen andre som ønsker å leve i fred med dere, og leve i fred med sitt (eget) folk. Hver gang de vender seg tilbake til fiendtlighet styrter de hodekulls i den. Og hvis de ikke gir seg, og ei heller sender dere bud om fred og ikke holder hendene sine tilbake, så pågrip dem og drep dem hvor dere enn finner dem. Og overfor disse har vi gitt dere en klar autoritet(91)}. Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 4 Al-Nisâ (Kvinnene),vers 90-91]


{إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُم مِّيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَن يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا ‎﴿٩٠﴾‏ سَتَجِدُونَ آخَرِينَ يُرِيدُونَ أَن يَأْمَنُوكُمْ وَيَأْمَنُوا قَوْمَهُمْ كُلَّ مَا رُدُّوا إِلَى الْفِتْنَةِ أُرْكِسُوا فِيهَا ۚ فَإِن لَّمْ يَعْتَزِلُوكُمْ وَيُلْقُوا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ وَيَكُفُّوا أَيْدِيَهُمْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ ۚ وَأُولَٰئِكُمْ جَعَلْنَا لَكُمْ عَلَيْهِمْ سُلْطَانًا مُّبِينًا ‎﴿٩١﴾‏}
صدق الله العظيم [النساء].


Og det er ikke slik at Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad ber til blodsutgytelse mot fredelige mennesker; men sannelig ga Gud dere tillatelse å kjempe mot angriperne mot deres hellige hellighetens plass/ steder, deres hjem, land og deres ære. Det er dette som er Jihad. Dersom dere ikke gjør det, vil det bli oppvigleri på jorden og store korrupsjoner


O dere forsamling av de muslimske partiene som er i strid mot hverandre, dette er siste advarsel fra Gud, Den Høyeste, Den Allmektige, om at dere erklærer opphør av krigen blant mellom dere, og underordner dere Guds khalifa over all verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, det har kommet til dere de tydelige klare tegn, av de usette uttalelsene, av det som jeg fikk lært fra min Herre, i den store Koranen, og vil minne dere for siste gang om Guds befaling til dere, deres nåtid i dag.
Og Gud, den Høytstående, sa: { Å, dere troende! Tre alle inn i fullstendig fred, og følg ikke i Satans fotspor, han er i sannhet deres erklærte fiende.(208) Og dersom dere glippe (igjen) etter at de tydelige tegn har kommet til dere, så vit at Gud er Allmektig, Allvis.(209)}. Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 2 Al-Baqarah (Kua), vers 208-209]

{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِي السِّلْمِ كَافَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ‎﴿٢٠٨﴾‏ فَإِن زَلَلْتُم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْكُمُ الْبَيِّنَاتُ فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎﴿٢٠٩﴾‏} صدق الله العظيم [البقرة].


Og bekjemp angriperne mot Al-Aqsa-moskeen og deres helligheter sted/ plass. Og vit at de hellige månedene er fire og ikke er adskilte; men dem henger sammen etter hverandre – den hellige måneden med den hellige måneden
. Bekreftelse av uttalelsen fra Gud den Høytstående. { Den hellige måneden med(etter) den hellige måneden, og (enhver krenkelse av) helligheter krever gjengjeldelse. Dem som begår aggresjon mot dere, gjengjeld mot dem på samme måte som de har begått mot dere. Og frykt Gud, og vit at Gud visselig er med de gudfryktige.(194)}. Sannferdig Allah den Store.[Kapittel: 2 Al-Baqarah (Kua), vers 194]

{الشَّهْرُ الْحَرَامُ بِالشَّهْرِ الْحَرَامِ وَالْحُرُمَاتُ قِصَاصٌ ۚ فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ ‎﴿١٩٤﴾}
صدق الله العظيم [البقرة].


Så husk, Gud, den Høytstående, sa: {Sannelig, månedenes antall hos Gud er tolv måneder, i Guds bok. (helt siden)Den dagen Han skapte himlene og jorden, hvorav dem fire er fredhellige (Måneder). Dette er den sanne religion, øv derfor ikke urett mot dere selv i dem. Og kjemp samlet mot de avgudsdyrkerne ​slik som de kjemper samlet mot dere, og vit at Gud visselig er med de gudfryktige.(36)} Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 9 At-Tawbah (Angeren), vers 36]

{إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِندَ اللَّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْرًا فِي كِتَابِ اللَّهِ يَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ مِنْهَا أَرْبَعَةٌ حُرُمٌ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ ۚ فَلَا تَظْلِمُوا فِيهِنَّ أَنفُسَكُمْ ۚ وَقَاتِلُوا الْمُشْرِكِينَ كَافَّةً كَمَا يُقَاتِلُونَكُمْ كَافَّةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ ‎﴿٣٦﴾}
[التوبة].


For faktisk det er de som startet med aggresjonen, og denne gangen (aggresjonen)er ikke lik som de andre ganger, og vit at Gud visselig er med de gudfryktige. Og hvis dere nekter underkastelse og lydighet for å forsvare deres hellige hellighetens plass /sted, så vit at Gud er Allmektig, Allvis. Jeg bry meg ikke om dere ennå er fortvilet til å støtte og vise meg over verdenen, for sannelig Guds krig er i gang for å vise Hans etterfølger over verdenen, og dere kommer til å få vite / kjenne det



Og fred være med sendebudene, Og all lovprisning er for Gud alene, verdens Herre
Gud's etterfølger over verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani




For å se det original uttalelse på Arabisk
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=42467&p=348923#post348923

اقتباس المشاركة 348923 من موضوع جاءت ذروةُ فساد اليهود الصّهاينة في أرض المسجد الأقصى ..


الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
03 - شوال - 1442 هـ
15 - 05 - 2021 مـ
6:40 مساءً
(بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=42463
____________



جاءت ذروةُ فساد اليهود الصّهاينة في أرض المسجد الأقصى ..

سلامُ الله عليكم ورحمةُ الله وبركاته ونعيمُ رضوانه، وعيدٌ مبارك عليكم وجميعِ المسلمين ..

فبالنّسبة للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فليس العيد عنده سعيد، فقلبي أليم نظرًا لما يحدث من الجرائم النكراء في الشعب الفلسطينيّ، ولكن الله أرحم بهم من عبده وناظرين رحمته لتعجيل التّمكين والفتح المبين بحوله وقوّته وأحداث عاجلة من ربّ العالمين، فما باليد حيلة وعسى غيرة الشّعوب على المسجد الأقصى والمسلمين في فلسطين تكون سببًا في إحياء قلوبهم ووحدة صفّهم، والمعضلة في قادات المسلمين العرب والعجم خصوصًا صنّاع القرار المؤثّرين في العرب والعجم، ولسوف ننظر ما يفعل الله فإنّ الإمام المهديّ منتظرٌ إما الفتح أو أمرًا من عند الله مباشرةً بكن فيكون (خنازير) ويلعن من يشاء لعنًا كبيرًا! وإنّما التّعدّي على حرمات الله ليميز اللهُ الخبيثَ من الطيّبِ للمسلمين فيما بينهم، تصديقًا لقول الله تعالى: {فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِي أَنفُسِهِمْ نَادِمِينَ ‎﴿٥٢﴾‏ وَيَقُولُ الَّذِينَ آمَنُوا أَهَٰؤُلَاءِ الَّذِينَ أَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ ۙ إِنَّهُمْ لَمَعَكُمْ ۚ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَأَصْبَحُوا خَاسِرِينَ ‎﴿٥٣﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ‎﴿٥٤﴾} صدق الله العظيم [المائدة].

واقتربت أحداثٌ كبرى تترى، واعلموا أنّ مقتَ اللهِ أكبر، ويا أحبّتي في الله لكلّ حالٍ مقال، فهذا البيان الجديد تذكيرٌ أخيرٌ للمسلمين في شأن ما يحدث في فلسطين والمسجد الأقصى من عدوان الصّهاينة منذ أواخر رمضان، كونهم دخلوا في ذروة فسادهم الأكبر، فمهما دمّروا فقد جاء نصرُ الله، وسوف ينتقم الله لنفسه ولبيته (وبأيديكم) ولعباده المرابطين حول المسجد الأقصى والمستضعَفين في العالمين وكافّة المظلومين في العالمين، فلا تحزنوا بما سوف يفعل الله بالمستكبرين، فوالله إنّي لفي عجبٍ شديدٍ من أنصاري! كيف تطمعون في هدى المستكبرين؛ إن يروا سبيل الحقّ لا يتّخذونه سبيلًا مهما علموا علم اليقين أنّي الإمام المهدي ناصر محمد؟!


ويا أحبّتي في الله، إنّما ندعو الله أن يهديَ إلى اتّباع داعيَ سبيله الذين لو علِموا علم اليقين أنّي خليفة الله عليهم لخضعت أعناقهم لخليفة الله المهديّ ناصر محمد طاعة لأمر الله، وما بعث الله الإمام المهديّ ناصر محمد لهدي الشياطين من الإنس والجن ومن كل جنس، بل ما دون ذلك من عباده، وأما أعداؤه الكارهون لنعيم رضوان نفسه تعالى فكيف يهديهم الله؟ وجاء تأويل البيان الحقّ على الواقع الحقيقيّ وأنتم الآن في خِضَمّ تحقيق وعد الله بالتمكين في العالمين لإخضاعهم لطاعة خليفة الله المهديّ ناصر محمد، تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾} صدق الله العظيم [الرعد].

وأحبّتي في الله الأنصار يظنّون أنّ أمر الله لا يأتي إلا في يوم صيام رمضان القمريّ! ولكن ضيف إبراهيم المكرمين جاءوا رسولَ الله إبراهيم في ميقات الضّحى فقدمهم مجلس الضّيافة، وراغ إلى أهله ليطبخوا لضيفه غداءً، فانشغل بذبح العجل وحنذه هو وزوجته حتى جاءوا لضيفهم بعجلٍ حنيذٍ، وربما يودّ أحبّتي الأنصار أن يقولوا: "وماذا نستنبط من ذلك؟" فمن ثم يرد عليهم الإمام المهديّ ناصر محمد وأقول: "لو كانت أحداث العذاب حصريًّا لا تأتي إلا في صيام يوم القمر إذًا لجلس معهم رسول الله إبراهيم كي يتأكّد أنّهم صائمون أو مفطرون حتى يعلم، فإمّا يجهّز العجل لهم إفطارًا بعد المغرب، وإمّا يجهّزه غداءً، ولكنّي أجده في محكم القرآن أنّه جهّز لهم طعام الغداء بالظّهيرة، كون ليس عنده شك أنّ ضيفه صائمون، ولو أنّه جلس عندهم قليلًا من الوقت لأخبروه بالبشرى بالغلام العليم، ولعلِم أنّهم ملائكة الرّحمن جسدًا لا يأكلون الطّعام؛ إذًا لما ذبح العجل كونه ذبح العجل ضيافةً لضيفه القوم المُنكَرين، والمنكَرون أي: الغرباء؛ لم يعرفهم من قبل ولم يسألهم من أيّ بلد هم، بل باشر تجهيز غدائهم، وتكلّموا معه من بعد البشرى وجادلهم في قوم لوط، وأكّدوا له أنّه جاء أمر الله وأنّه مصيبهم عذابٌ غير مردود، وقالوا له: "فاجعل العجل في وعاء (طعام لكم جاهز) وامضِ وزوجتك حيث أمركم الله"، ولذلك قال الله تعالى: {وَنَجَّيْنَاهُ وَلُوطًا إِلَى الْأَرْضِ الَّتِي بَارَكْنَا فِيهَا لِلْعَالَمِينَ ‎﴿٧١﴾} [الأنبياء]، فمن ثم خرجوا من عند رسول الله إبراهيم - عليه وعلى أهله الصلاة والسلام - على أقدامهم يمشون، حتى وصلوا قرية نبيّ الله لوط نهارًا يمشون على أقدامهم، وكانوا يلبسون لباسًا حسنًا من أحسن ما يلبسه القوم، ودخلوا القرية بعد العصر قاصدين دار نبيّ الله لوط - عليه الصلاة والسلام - فشاهدوهم حين إقبالهم، فشاهد جمالهم نبي الله لوط وقال هذا يومٌ عصيبٌ، كونهم قدموا إليه نهارًا فشاهد جمالهم هو وغيره، وقال الله تعالى: {وَلَمَّا جَاءَتْ رُسُلُنَا لُوطًا سِيءَ بِهِمْ وَضَاقَ بِهِمْ ذَرْعًا وَقَالَ هَٰذَا يَوْمٌ عَصِيبٌ ‎﴿٧٧﴾} [هود]، وليس كراهيةً للضيف الوافدين، ولكنّه يعلم بما يفعله قومه فاحشةً ما سبقهم بها من قبلهم أحدٌ من العالمين، ولذلك ساء بهم وضاق بهم ذرعًا، ألا وإنّ ضيف إبراهيم المكرمين كذلك هم ضيف لوط عليه الصلاة والسلام، فرحّب بهم وهو لا يعرفهم وقدمهم مجلس الضّيافة، وراغ إلى أهله وبناته لصنع طعام لضيفه، ولكن وجبة عشاء، كونهم وفدوا إليه بالعشيّ (بالعصر) فأراد أن يقيم لهم وجبة عشاء، فإذا بقومه يهرعون صوب داره ليُراودوه عن ضيفه، ولم يكن يعلم أنّهم ملائكة رسل ربّ العالمين، ليخرج هو وأهل بيته بقطع من اللّيل" ولا نريد أن نطيل عليكم والباحثين، ولا نريد أن نبيّن لكم أكثر أحبّتي الأنصار.

وما يخيفني من الأنصار كون كثير منهم في كلّ مرّة يفتنون أنفسهم ويفتنون أهليهم ويفتنون أصدقاءهم الذين كانوا على وشك تصديقهم واتّباعهم! وما يحزنون به أنفسهم ويفتنون أهلهم وأصدقائهم هو أنّهم يقومون من ذات أنفسهم بتحديد موعد العذاب بغير علم من الله مخالفين أمر الله في قول الله تعالى:
{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٢٥﴾‏ قُلْ إِنَّمَا الْعِلْمُ عِندَ اللَّهِ وَإِنَّمَا أَنَا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ‎﴿٢٦﴾‏} صدق الله العظيم [الملك].

ويا معشر الأنصار لَكَم نصحناكم في كلّ مرّة أن لا تفتنوا أنفسكم وأهليكم وأن لا تخالفوا أمر الله بتحديد موعد العذاب، كون لله حكمةٌ بالغةٌ فهو أعلم بعباده، كونهم يستعجلون بالسّيئة قبل الحسنة، وحتى ولو كنتم على وشك إقناعهم بداعي الحقّ من ربّهم ثم قمتم بتحديد ميعاد العذاب لتأخّروا عن الاتّباع الذين لا يعقلون حتى تطمئن قلوبهم حين وقوعه على رؤوسهم، وقال الله تعالى:
{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤٨﴾‏ قُل لَّا أَمْلِكُ لِنَفْسِي ضَرًّا وَلَا نَفْعًا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ ۗ لِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ ۚ إِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ فَلَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً ۖ وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ أَرَأَيْتُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُهُ بَيَاتًا أَوْ نَهَارًا مَّاذَا يَسْتَعْجِلُ مِنْهُ الْمُجْرِمُونَ ‎﴿٥٠﴾‏ أَثُمَّ إِذَا مَا وَقَعَ آمَنتُم بِهِ ۚ آلْآنَ وَقَدْ كُنتُم بِهِ تَسْتَعْجِلُونَ ‎﴿٥١﴾‏ ثُمَّ قِيلَ لِلَّذِينَ ظَلَمُوا ذُوقُوا عَذَابَ الْخُلْدِ هَلْ تُجْزَوْنَ إِلَّا بِمَا كُنتُمْ تَكْسِبُونَ ‎﴿٥٢﴾‏ ۞ وَيَسْتَنبِئُونَكَ أَحَقٌّ هُوَ ۖ قُلْ إِي وَرَبِّي إِنَّهُ لَحَقٌّ ۖ وَمَا أَنتُم بِمُعْجِزِينَ ‎﴿٥٣﴾‏} صدق الله العظيم [يونس].

ويا أحبّتي في الله، إنّ الله يرضى لعباده الشّكر ولا يرضى لهم الكفر، وما يفعل الله بعذاب عباده؟ وقال الله تعالى: {مَّا يَفْعَلُ اللَّهُ بِعَذَابِكُمْ إِن شَكَرْتُمْ وَآمَنتُمْ ۚ وَكَانَ اللَّهُ شَاكِرًا عَلِيمًا ‎﴿١٤٧﴾‏} [النساء]، كون ذلك يحزنه بعد أن يصبحوا نادمين على ما فرّطوا في جنب ربّهم، بل يفرح الله بهداهم فذلك ما ينال نفس الله (تقواهم)، فيفرح بهداهم أعظم من فرحكم بهدى بعضكم بعضًا، إلّا المستكبرين الكارهين لرضوان ربّ العالمين، فاعلموا أنّه لا أمل في هداهم، بل العالم بأسره الآن في خِضَمّ حرب الله بسبب تناوش اقتراب كوكب العذاب (سقر) من الأرض، فوصلت الآن أوج فلكها في الارتفاع خلف الشمس لتدور من خلفها فتهوي في سماء أرضكم من جنوب الشمس وجنوب أرض البشر، وبينها وبين الشمس الآن تغيّظًا وزفيرًا، ممّا سوف يزيد حرب الله المناخيّة بالفيضان المنهمر، وكسفٍ من السماء ساقطٍ بما لم يكونوا يحتسبون، وحرب الأعاصير البحريّة والمنخفضات الجوّية ذات الرّياح المزدوجة الباردة والحارة جوًّا وبرًّا وبحرًا، وأعاصير فيها نار ذات القوّة التّدميريّة لإحراق جنّات حدائق غابات البهجة على رؤوسهم، وحرب الصّواعق وزلازل وبراكين وعواصف النّازعات البحريّة والبريّة القمعيّة وألوان من العذاب من جرّاء حرب التّناوش، وسوف يرفع الله معيار حربه الجوّية والبحريّة والبرّية، إضافة لمدد جديد من سلالات بعوضة الدم.

وأرجو من الله أن لا يُهلك بعذابه إلا أعداءه الذين لو علموا الحقّ من ربّهم فهم للحقّ كارهون، ويهدي الله ما دون ذلك، ويؤسفني أنّي في أمّة هي الأشدّ إلحادًا بالله بين الأمم إلا من رحم ربي، كونهم يصدّقون الملحدين بالله بقولهم: "كوارث طبيعية تحدث من زمن إلى آخر؛ معروفة"، حتى إذا اشتدّ الله عليهم بعذاب التناوش بسبب اقتراب كوكب العذاب فقالوا: "نعم هذه كوارث غير طبيعيّة ما تعوّدنا أنّها تأتي تترى، ولكن هذا بسبب الاحتباس الحراريّ في الغلاف الجويّ العلويّ بسبب عوادم مصانعنا كانت سبب كوارث من الأرض والسماء"، ويا للعجب! فماذا كان الله يهلك به الأمم الأولى؟ أليس بما يسمّونها كوارث الطّبيعة؟ فهل يا ترى أهلك الله قوم نوح بفيضان غرق الماء المنهمر، فهل كان ذلك بسبب تراكم عوادم مصانعهم أحدثت خللًا في الغلاف الجويّ برغم أنّه كان الطوفان العظيم في تأريخ الأرض أغرق كافّة جبال الأرض؟! فكذلك طوفان العذاب الأدنى بأمر الله، وللأسف صدّقهم المسلمون إلا من رحم ربي، وإنّ في نظري كفار قريش هم أشدّ إيمانًا بالله من مسلميّ اليوم لولا أنّهم مشركون بالله آلهة مع الله، وقال الله تعالى: {قُل لِّمَنِ الْأَرْضُ وَمَن فِيهَا إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٤﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٨٥﴾‏ قُلْ مَن رَّبُّ السَّمَاوَاتِ السَّبْعِ وَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ‎﴿٨٦﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ ‎﴿٨٧﴾‏ قُلْ مَن بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ يُجِيرُ وَلَا يُجَارُ عَلَيْهِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٨﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ فَأَنَّىٰ تُسْحَرُونَ ‎﴿٨٩﴾‏} صدق الله العظيم [المؤمنون]، ويقصد الله بقوله لنبيّه: {قُلْ فَأَنَّىٰ تُسْحَرُونَ}؛
أي فكيف تقولون أنّي ساحر وأنا أدعوكم إلى عبادة الله وحده لا شريك له، وأنتم به معترفون أنّه الله ربّ الملكوت الخالق لكلّ شيءٍ ربيّ وربّكم والمسيطر على كل ملكوته سبحانه؛ إذًا الكفار في عهد النّبي إيمانهم أشدّ من إيمان مسلميّ اليوم إلا من رحم ربي، وأقصد الذين صدّقوا أسطورة الاحتباس الحراريّ بسبب عوادم مصانع البشر أنّها سبّبت الفيضانات بماءٍ منهمرٍ بدل أن يتنزّل بقدر كما توعدون، و يا سبحان الله! فهل تصدقون أنّكم إذا أوقفتم عجلة اقتصادكم سوف تخفّفون الماء المنهمر ثم ينزل المطر بقدر معلوم؟ فهل الملحدون هم المتحكّمون بالمطر أصحاب نظريّة الاحتباس الحراري؟! وقال الله تعالى: {اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّكُمْ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْفُلْكَ لِتَجْرِيَ فِي الْبَحْرِ بِأَمْرِهِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ الْأَنْهَارَ ‎﴿٣٢﴾‏ وَسَخَّرَ لَكُمُ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ دَائِبَيْنِ ۖ وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ ‎﴿٣٣﴾}‏ [إبراهيم].

وقال الله تعالى: {وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ ۖ فَأَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ ‎﴿٦١﴾‏ اللَّهُ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَيَقْدِرُ لَهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ ‎﴿٦٢﴾‏ وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّن نَّزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَحْيَا بِهِ الْأَرْضَ مِن بَعْدِ مَوْتِهَا لَيَقُولُنَّ اللَّهُ ۚ قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْقِلُونَ ‎﴿٦٣﴾}‏ صدق الله العظيم [العنكبوت].. إي وربي، إنّ من صدّق بأسطورة الاحتباس الحراريّ لا يعقلون.

وربما يودّ كثيرٌ من المسلمين أن يقولوا: "ما خطبك يا ناصر محمد تخاطبنا وكأنّنا ملحدون بربّ العالمين؟" فمن ثمّ يردّ عليكم الإمام المهديّ ناصر محمد ويقول: هذه حقيقتكم إن صدّقتم بنظريّة الاحتباس الحراريّ، كوني أنذركم والعالمين منذ ستة عشرَ عامًا من تناوش عذاب كوكب العذاب الذي يقترب من أرضكم وكلّ عام أقرب، ذلكم كوكب سقر، كونها قادمة على البشر فيضانات ماءٍ منهمرٍ ما شهدتم بمثلها في حياتكم في مختلف أنحاء العالم، وسوف يرسل الله مطرًا من غير سحاب! عواصف ثلجيّة لم تعرفوا مثلها من قبل؛ مصحوبة برياح عاتية السّرعة، وسوف يسقط الله على العالمين وعلى جزيرة العرب كِسَف جبال من برَد (شظايا قاتلة)، فذلك ما حذّر الكفار منه محمدٌ رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم - وقال الله تعالى: {أَوْ تُسْقِطَ السَّمَاءَ كَمَا زَعَمْتَ عَلَيْنَا كِسَفًا أَوْ تَأْتِيَ بِاللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ قَبِيلًا ‎﴿٩٢﴾} [الإسراء].

وكذلك حجارة من نار من كوكب سقر، ولذلك قال الله تعالى: {وَإِذْ قَالُوا اللَّهُمَّ إِن كَانَ هَٰذَا هُوَ الْحَقَّ مِنْ عِندِكَ فَأَمْطِرْ عَلَيْنَا حِجَارَةً مِّنَ السَّمَاءِ أَوِ ائْتِنَا بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٣٢﴾‏ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَأَنتَ فِيهِمْ ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ ‎﴿٣٣﴾} صدق الله العظيم [الأنفال].. وكذلك الدخان المبين وما أدراك ما الدخان المبين؟!

وبما أنّ المستكبرين من بني صهيون حول المسجد الأقصى جاء موعد ذروة فسادهم الأكبر، وأعلم ما سوف يفعلون ليميز الله الخبيث من الطيّب فيما بين المسلمين، ثم ينتقم الله لبيته المعظّّم المسجد الأقصى وللمستضعفين في فلسطين الذين يتفرّج عليهم قادات العرب والمسلمين كيف يفعلون بهم الصّهاينة يدمّرون بالطيران منازلهم على رؤوسهم! وأجد في القرآن إنّما حركة دخول المسجد الأقصى لطرد المصلين والعاكفين في العشر الأواخر من رمضان ليس إلا ليستفزّوا الشّعب الفلسطينيّ لقتالهم، ويريدون أن يدمّروا ما علَوا بالطيران تدميرًا وقتل الشعب الفلسطينيّ وطرد آخرين وهدم المسجد الأقصى وتهويد كلّ فلسطين، ثم الذي يليها إن استطاعوا لتحقيق خارطة ترامب الملعون - قصم الله ظهره وقصّر عمره - وقد نصحنا المسيحيّين النّصارى أن يحذروا من المسيحيّين الصّهاينة أعداء المسلمين والنّصارى وأعداءً لليهود المسالمين من الذين يريدون أن يأمنوا شرّ قومهم وشرّ المجاهدين المسلمين لتحرير فلسطين، فان جاءوكم يا معشر المسلمين فاقبلوهم ولا تمسّوهم بسوء، فهم قوم لا يحلمون بدولة اليهود الكبرى ويريدون أن يأمنوا شرّ قومهم ويأمنوا شرّ المسلمين ويعيشوا مسالمين، أولئك لم يجعل الله لكم عليهم سبيلًا؛ أولئك الذين قال الله عنهم في محكم كتابه القرآن العظيم في قول الله تعالى:
{إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُم مِّيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَن يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا ‎﴿٩٠﴾‏ سَتَجِدُونَ آخَرِينَ يُرِيدُونَ أَن يَأْمَنُوكُمْ وَيَأْمَنُوا قَوْمَهُمْ كُلَّ مَا رُدُّوا إِلَى الْفِتْنَةِ أُرْكِسُوا فِيهَا ۚ فَإِن لَّمْ يَعْتَزِلُوكُمْ وَيُلْقُوا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ وَيَكُفُّوا أَيْدِيَهُمْ فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ ۚ وَأُولَٰئِكُمْ جَعَلْنَا لَكُمْ عَلَيْهِمْ سُلْطَانًا مُّبِينًا ‎﴿٩١﴾‏} صدق الله العظيم [النساء].

وما كان للإمام المهديّ ناصر محمد أن يدعو إلى سفك دماء المسالمين؛ بل أذِن الله لكم بقتال المعتدين على حرمات مقدّساتكم ودياركم وأرضكم وأعراضكم، فذلك هو الجهاد، إن لا تفعلوه تكن فتنةٌ في الأرض وفسادٌ كبيرٌ.

ويا معشر أحزاب المسلمين المتقاتلين، هذا إنذارٌ أخيرٌ من الله العليّ القدير أن تعلنوا توقيف الحرب فيما بينكم فتخضعوا لخليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، فقد جاءتكم بيّنات بياناته الغيبيّة ممّا علّمني ربّي في القرآن العظيم، وأذكّركم للمرة الأخيرة بأمر الله إليكم أنتم اليوم في قول الله تعالى: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِي السِّلْمِ كَافَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ‎﴿٢٠٨﴾‏ فَإِن زَلَلْتُم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْكُمُ الْبَيِّنَاتُ فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎﴿٢٠٩﴾‏} صدق الله العظيم [البقرة].

وقاتلوا المعتدين على المسجد الأقصى وعلى مقدّساتكم، واعلموا أنّ الأشهر الحرم أربعة ولسنَ منفصلات؛ بل متّصلات - الشهر الحرامُ بالشهر الحرامِ - تصديقًا لقول الله تعالى: {الشَّهْرُ الْحَرَامُ بِالشَّهْرِ الْحَرَامِ وَالْحُرُمَاتُ قِصَاصٌ ۚ فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ ‎﴿١٩٤﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

فتذكّروا قول الله تعالى: {إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِندَ اللَّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْرًا فِي كِتَابِ اللَّهِ يَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ مِنْهَا أَرْبَعَةٌ حُرُمٌ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ ۚ فَلَا تَظْلِمُوا فِيهِنَّ أَنفُسَكُمْ ۚ وَقَاتِلُوا الْمُشْرِكِينَ كَافَّةً كَمَا يُقَاتِلُونَكُمْ كَافَّةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ ‎﴿٣٦﴾} [التوبة].

كونهم أوّل مَن بدأ بالعدوان، وليس عدوانهم هذه المرّة مثل كلّ مرّة، واعلموا أنّ الله مع المتقين، وإن أبيتم الخضوع والطّاعة للدفاع عن مقدّساتكم؛ فاعلموا أنّ الله عزيزٌ حكيمٌ، فلستُ بأسفِكم أن تُظهروني على العالمين، بل حرب الله المباشرة جارية لإظهار خليفته على العالمين، ولسوف تعلمون.

وسلامٌ على المرسَلين، والحمدُ للهِ ربِّ العالمين..
خليفةُ الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
________________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..