الموضوع: Den dødelige kovid og uunngåelige flukt har ankommet..

النتائج 1 إلى 1 من 1
  1. افتراضي Den dødelige kovid og uunngåelige flukt har ankommet..




    Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani

    AH1443-Rajab-08
    (09.02.2022)
    Skrevet kl. 05:56 morgen
    (I følge den offisielle kalenderen til morens-byene (Mekka))





    ...Den dødelige kovid og uunngåelige flukt har ankommet


    I Guds navn, den evig Nåderike, den mest Barmhjertige, og ingen makter noe unntatt Guds makt, den Opphøyde, den Store


    Til tross for min tristhet over det dårlige valget til prins Muhammad bin Salman bin Abdul Aziz Al-Saud på grunn av hans arroganse og insistere på å ikke løslate mine saudiske og ikke-saudi-arabiske tilhengere fra det saudiske fengsler. Og dette var utfordring fra hans kongelige høyhet prins Muhammad bin Salman, at Gud slå ham i hjel med en klinisk død, dersom Nasser Muhammad Al-Yamani i sannhet er virkelig Imam Al-Mahdi Guds khalifa (etterfølger) over verdenen.
    Derfor Gud drepte ham med Sin solide plan kovid , på et øyeblikks blunk kort tid før han skulle reise til Beijing, for Muhammad bin Salman trodde at han er betryggende fra planen til Gud, verdens Herre, og han var ikke i det minste i tvil om at han skulle være med å delta på åpningsseremonien Olympiske vinterleker i Beijin-2022. Og selv jeg vet med sikker visshet at den saudiarabiske kronprins Muhammad bin Salman vil aldri overvære invitasjonen til Kinas president, den store hovedforbryteren: dragen Xi Jinping, i Beijing hovedkvarter for Olympisk vinterleker år-2022. Og selv om jeg har rådet Muhammad bin Salman at han ikke skal være betryggende fra Guds plan, men dessverre liker han ikke rådgiverne. Men kovid som er Guds solide plan og som slår i hjel til døden på et øyeblikks blunk er ikke dedikert bare til prinsen Muhammad bin Salman bin Abdul Aziz Al-Saud; faktisk den er dedikert fra Gud, vedens Herre, til alle de beslutningstakere som ikke tok lærdom av denne store begivenhet


    Sannelig, jeg er Guds etterfølger over verdenen Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, sverger ved Gud, den Ene, den Allmektige, at de som ikke tok lærdom av dette blant beslutningstakerne i verdensregjeringer, at Guds solide plan vil slå ned dem til døden på et øyeblikks blunk eller enda snarere enn det ved Guds befaling, den Ene, den Beseirende (med Herrens ordet «Bli» så blir det til, umiddelbart). Bekreftelse av uttalelsen fra Gud den Høytstående:
    {Du vil se de som har sykdom (av hykleri) i hjertet (og slaveri i tankene), at de skynder seg mot dem(motpart, fiende) og sier: vi frykter at også ulykken vil ramme oss. Muligens ikke så lenge vil Gud bringe seieren, eller en befaling fra Seg selv, så vil de angre på det de holdt skjult i sitt hjerte(52) Og da vil de troende si: «Er dette de som sverget ved Gud høytidelige eder, at de uten tvil visselig er med dere?» (dermed) alle gjerningene deres har gått tapt, så de er blitt tapere(53) Å, dere troende! Hvem enn av dere som vender seg bort fra sin religion, så vil Gud snart bringe et (annet) folk som Han vil elske dem, og de vil elske Ham, er ydmyke overfor de troende, (mens) strenge mot de vantro, de vil anstrenge seg for Guds sak, og vil ikke frykte noen klandrers klander. dette er Guds velvilje, Han tildeler den til hvem Han enn vil, og Gud er Altomfattende, den Allvitende(54)} Sannferdig Allah den Store. [Kapittel: 5 Al-Ma'idah (det dekkende bordet), vers fra 52-54].

    {فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِي أَنفُسِهِمْ نَادِمِينَ ‎﴿٥٢﴾‏ وَيَقُولُ الَّذِينَ آمَنُوا أَهَٰؤُلَاءِ الَّذِينَ أَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ ۙ إِنَّهُمْ لَمَعَكُمْ ۚ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَأَصْبَحُوا خَاسِرِينَ ‎﴿٥٣﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ‎﴿٥٤﴾} صدق الله العظيم [سورة المائدة].


    Kanskje mange av beslutningstakerne i ulike land av menneskeheten vil si: "Å, Nasser Muhammad Al-Yamani, vi har ikke fengslet deres tilhengere, og ei heller ikke utsatt dem for noen skade". Da vil svare dere Guds Khalifa over verdenen Nasser Muhammad Al-Yamani og sier: Tror dere at Guds khalifa over verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, vil og skal fjerne urettferdighet bare fra sine tilhengere, og dette vil være tilstrekkelig nok for ham?! Lang langt ifra, sverger ved jorden og himlenes Herre, vil jeg absolutt, med Guds tillatelse, heve menneskets urett mot sine medmennesker, så det er ingen forskjell for meg mellom (for eksempel) en jemenittisk og en kinesisk menneske.
    Så følgelig, jeg er Guds khalifa over verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, beordrer alle beslutningstakere i menneskelige regjeringer og i alle verdens regioner, om å løslate og tømme alle de menneskelige fengsler i det urbane / byer og de landlige/ landsbyer fra alle sine fanger, og med omfattende amnesti fra Guds khalifa over verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani


    Så den som ikke adlyder min befaling, la dem bebudes budskapet om en klinisk død, med den solide planen fra Han som utnevnte meg til Sin khalifa (etterfølger) over verdenen (Gud, min Herre og deres Herre), absolutt ingen vil unnslippes.
    Så hvem er den som er lik og tilsvarende imot Gud, verdens Herre, Ære være Ham, den Høytstående, den mest Høyt Opphøyet er Han.?!!I


    Altså, dere alle menneskeheten i den menneskelige verden, den kraftfulle korona virus er Guds solide plan, er sendt fra Gud som et politi mot hvem som vil bryte Guds befaling, generelt, også er satt i under kommando og lydighet til Hans khalifa over verdenen, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani. Så dem som adlyder Gud og Hans etterfølger, da vil omikron godta med dem våpenhvile, å ha forsoning er god/bra, men dersom dere nekter, så vil snart mange av menneske i verden finne seg uten sin statsleder / president/ eller regjering. Vi vil ikke tillate kaos blant folk når de blir uten regjeringer, imens omikron vil ta live av de som ønsker å gjøre korrupsjons i jorda, og stjeler folkets penger/rikdom og deres handel, eller prøver å krenke folkets helligheter, da umiddelbart vil de bli slått ned på baken og vil pines på ethvert ledd og bein i kroppen deres med smertefull pine, dette er for å bevare folkets sikkerhet, og etter å ha tilintetgjort de fornektende og de hovmodig mot befaling fra Gud, Den Ene, Den Allmektige, om å adlyde Hans khalifa (etterfølger), (Så det som har gått og skjedd tidligere (pandemien / piner) var ikke annet enn bare formaning og advarsel fra et utbredt, spredende onde). Og ingen i det hele tatt vil klare å finne noen støttende, beskyttende fra pinen, Guds solide planen


    Hvor ofte har jeg rådet de beslutningstakere i verden dag og natt til å være tjenere til Gud, Ham alene, og tilbe Gud, Ham alene, og ingen noen partner med Ham. Og at de skal adlyde befaling fra Guds khalifa over verdenen(er en tjener av Gud lik som dem), deretter de underordner seg til Guds velsignelses khalifa over verdenen Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani


    Å, Kinas president Xi Jinping, jeg sverger på Han som gjorde meg til sin etterfølger over verdenen, Gud, som dere ateisterer i (min Herre og deres Herre), at hvis du ikke løslater alle muslimene i fengslene i Kina og alle fangene generelt fra fengslene i Kina, da vil Guds solide plan; kraftfulle kovid vil drepe deg og de kriminelle blant soldatene dine, slik som tok live av Muhammad bin Salman bin Abdul Aziz Al-Saud. Og bin Salman har ikke butt sin oppmøtings avtale av seg selv med deg Xi Jinping, men ble drept på et øyeblikks blunk av kovid, Guds solide plan og satt ham i en klinisk død, som jeg hadde lovet ham fra før, så vel som lovet deg goså den samme til president av Kina Xi Jinping, også den samme til de lignende som deg blant i verdenen


    Så gjennom les igjen og å meditere(rekkefølge av uttalelsene det blodige-mygg)
    (https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=39341)


    For dem som ønsker å forstå sannheten da er best å lese fra føste uttalelsen til den siste, slik at dere får vit at Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani virkelig vet fra Gud det dere ikke vet om, og de som har visdom-syn og kontemplasjon /ettertanke vet at Gud virkelig har gjort ham til sin etterfølger over hele verdenen


    Og dere bør vite i sikker visshet, at Gud vil fullbyrde Sin sak uten tvil selv om halvparten av de voksne mennesker skulle omkomme, inntil de underordne seg til Guds khalifa (etterfølger) og Hans tjener Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani, Så ethvert menneske bør flykte til den evig Nåderike, min Herre og deres Herre; Gud, og ingen er tilbedelsesverdig unntatt Han. Han er min og deres Herre; Herren over himlene og jorden og alt som er i mellom dem, og Herren over den Store Tronen,
    Sannelig, dere bør vit at Gud tilgir alle synder uten unntak! Sannelig, Han er den mest Tilgivende, den mest Barmhjertige. Og omvend dere til Gud fullstendig i anger fra de groveste syndene, urettferdighet og uanstendige handlinger. Og flykt fra Gud til Gud selv, sannelig, for jeg er en klar advarer for dere fra Ham. Verken jeg eller dere har noe om saken å gjøre. Og dere bør vite at alt i helhet affærer hviler i Guds allmakt, og at til Gud vender enhver affære tilbake, Herren som kjenner til de svikefulle øynene og alt det som skjules inni hjertet. Sannelig, Gud har fullstendig makt til å gjøre alt, og all ting dere ble plaget, hendt og gått gjennom er dekret forhåndsbestemt skjebne ved den nedskrevne skriften(Boken).I


    Hvor ofte har jeg formanet og advarte dere at dere vil ikke makte å kjempe imot Guds kosmiske(universelle) krig og den korona pandemien, istedenfor dere har vist arroganse, og mitt kall bare økte de kriminelle blant dere mer ateisme i Gud, vedens Herre, deretter tok dere Gud bak ryggen deres som om ikke Herren som styrer den universelle krigen, mens dere kaller det for global klimatisk, atmosfærisk, havets og lands katastrofe! Faktisk, disse fenomener og hendelser skjer på grunn av pine planeten (Saqar-planet) har nærmet seg. Og jeg har advart dere fra før en kraftfull pine fra Gud, men dere avviste det som om ikke Han som sto bak all sin universelle krig og ei heller også Hans krig av korona-soldater!, Ære være Herren, over det dere forbinder med Herren, og høyt Opphøyet være Han, med Store Opphøyelse! Hvis Nasser Muhammad Al-Yamani virkelig i sannhet er Guds khalifa(etterfølger) over hele verden, så vit dere i sikker visshet, at Gud vil fullbyrde sin sak uten tvil, og vit dere i sikker visshet at Gud har fullstendig makt til å gjøre alt. Hvor mange ganger har jeg formanet dere om å tilbe Gud, min Herre og deres Herre med innsikt fra Gud til verdenen (den Store Koranen), og frykt Hans pine ved fromhet av deres hjerte og av frykt fra Gud alene, Ære være Ham, Han alene er verdig gudfryktigheten og er Herren over tilgivelse. Men dere trodde å være betryggende fra Guds plan, og ingen vil føle seg betrygget fra Guds plan unntatt det folket som er tapere


    Vi har tidligere skrevet til dere en skuddbønn om helbredelse for alle mennesker generelt i en uttalelse: den Tjuesjette (26.) - Ramadan - 1441 AH,(dato:19-05-2020) med tittelen i parentes:
    (koronavirus og den sanne avgjørende uttalelse og det er ingen spøk om…)
    (https://nasser-alyamani.org/sho...d.php?p=329951)


    Så les skuddbønnen som står inni uttalelsen i sin helhet når dere skal sove, og når dere våkner, og vit i sannhet at den er en helbredelses kur for det som er i brystet(lunge /hjerte), og har helhetlig og omfattende løsningen til hva dere nå befinner dere i, av Guds universelle krig og korona-krig,
    Å, min Herre jeg har formidlet budskapet, min Herre vær vitne. Så hvis dere er hovmodig over den skuddbønnen, så hvorfor skulle jeg da sørge over noen hovmodig, kriminelle folk!? Sannelig, til Gud tilhører domsmyndigheten, og han er den raskeste i å ta avregningen, og er raskeste i planlegning, og Han er den beste til å ta avgjørelsen


    Og fred være med alle sendebudene, og all lovprisning for Gud alene, verdens Herre
    Guds etterfølger og Hans tjener, Imam Al-Mahdi Nasser Muhammad Al-Yamani



    (for å se den original uttalelse på Arabisk fra krona-leksikon)
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=370025

    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 369971 من موضوع كوفيد المَوْت فلا فَوْت وصَل ..

    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
    08 - رجب - 1443 هـ
    09 - 02 - 2022 مـ
    05:56 صباحًا
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    ___________



    كوفيد المَوْت فلا فَوْت وصَل ..


    بسم الله الرحمن الرحيم لا قوّة إلّا بالله العَليّ العظيم..

    فرَغم حُزني على سوء اختيار الأمير محمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود بسبب استكباره وإصراره بعدم إخراج أنصاري السعوديّين وغير السعوديّين من سجون الممّلكة، فهذا تَحدٍّ مِن صاحب السمو المَلكيّ الأمير محمد بن سلمان أن يصرعه الله بمَوتٍ سريريٍّ إن كان ناصر محمد اليمانيّ حقًّا الإمام المهديّ خليفة الله على العالمين
    فصرعه الله بكوفيد كيده المَتين في لمح البَصَر قُبَيل سَفره إلى بِكين كون محمد بن سلمان يأمْن مكر الله رب العالمين وما كان عنده مثقال ذرَّةٍ من الشَكّ أنه سوف يحضر افتتاح الأولمبياد في بكين، وأعلَم عِلم اليقين أنَّ وَليّ العهد السعوديّ الأمير محمد بن سلمان لن يحضر دعوة رئيس الصين كبير المُجرمين التنين شي جين في بكين مَقَر الأولمبياد 2022 مـ، ونصَحت محمد بن سلمان أن لا يأمْن مَكْر الله ولكن للأسف لا يُحِب النَّاصحين، ولكن ليس كوفيد كيد الله المتين الذي يصرع في لمح البصر فقط مُخصَّصًا للأمير محمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود؛ بل مخَصَّصًا مِن رب العالمين لكافة صُنَّاع القرار الذين لم يعتَبِروا مِن هذا الحَدَث الكَبير.

    وإنّي خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ أُقسِم بالله الواحد القَهَّار أنَّ مَن لم يعتَبِر من صُنَّاع القَرار في حكومات العالَمين أنَّ كَيْد الله المَتين سوف يصرعه في لمح البَصَر أو هو أقرب بأمر الله الواحِد القَهَّار (كُن فيكون) تصديقًا لقول الله تعالى: {فَتَرَى الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ يُسَارِعُونَ فِيهِمْ يَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِيبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن يَأْتِيَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَيُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِي أَنفُسِهِمْ نَادِمِينَ ‎﴿٥٢﴾‏ وَيَقُولُ الَّذِينَ آمَنُوا أَهَٰؤُلَاءِ الَّذِينَ أَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ ۙ إِنَّهُمْ لَمَعَكُمْ ۚ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَأَصْبَحُوا خَاسِرِينَ ‎﴿٥٣﴾‏ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ‎﴿٥٤﴾} صدق الله العظيم [سورة المائدة].

    وربما يوَدّ أن يقول كثيرٌ مِن صُنَّاع القرار في مختلَف دول البشر: "نحن لم نحبِس أنصارَك يا ناصر محمد اليماني ولم نتعرَّض لهم بأذى" فمِن ثم يرُدّ عليكم خليفة الله على العالمين ناصر محمد اليمانيّ وأقول: وهل تظنّوا خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ سوف يرفع الظُلم فقط عن أنصاره وحسبه ذلك؟! هيهات هيهات وربّ الأرض والسماوات لأرفعَنَّ بإذن الله ظُلم الإنسان لأخيه الإنسان، فلا فَرق لَدَيّ بين يمانيّ وصينيّ، وعليه فإنّي خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني آمُر كافّة صناع القرار في حكومات البشر في مختلَف الأقطار بتفريغ كافة سجون البشر في البوادي والحَضَر من المساجين أجمعين بالعفَو الشَّامِل مِن خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

    فمَن عصى أمري فليبشر بالموت السريريّ بكَيدٍ مِمَّن استخلفني على العالمين (الله رَبّي ورَبّكم) فلا فَوْت. فمن ذا الذي هو كفوًا لله ربّ العالمين سبحانه وتعالى علوًّا كبيرًا؟!

    ويا معشر كافّة شعوب البشر، إن كورونا الشَّديد كيد من الله مَتين بعثه الله شُرطيًّا لِمَن يخالف أمْر الله بشكلٍ عامٍ ولا يخضَع ويطيع أمْر خليفته على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ؛ فمَن أطاع الله وخليفته فسوف يقبَل أوميكرون بالهُدنة، والصُلح خير، وإن أبيتُم فعمّا قَريبٍ سوف يجد كثيرٌ مِن الشعوب أنفسهم بلا رؤساء وحكومات، فلن نسمَح بالفوضى بين الشعوب حين يكونوا بلا حكومات، ولكن أوميكرون سوف يصرع مَن أراد أن يُفسِد في الأرض فيسلب أموال الناس وتجارتهم أو ينتهِك حُرماتهم فسوف يطرحه أرضًا على الفور فيضرب منه كلّ بَنَانٍ ضربًا شديدًا مِن أجل الحفاظ على أمن العِباد بعد أن يهلك الذين أبوا واستكبروا على أمر الله الواحِد القَهَّار بطاعة خليفته (فما مضى ليس إلّا مُجرَّد تحذير ونَذير مِن شرٍّ مُستطَيرٍ) فلا ولن يجد له مَن ينصره مِن عذاب كيد الله المَتْين.

    فلكَم نصحت لصناع القرار الليل والنهار أن يكونوا عبيدًا لله وحده ويعبدوا الله وحده لا شريك له فيطيعوا أمْر خليفة الله على العالمين (عبدًا لله كمثلهم) فيخضعوا لأمْر خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.


    ويا أيها الرئيس الصيني شي جين أقسم بِمَن جعلني خليفته على العالمين الله الذي أنتم به مُلحدون (ربّي وربّكم) إنَّك إذا لم تُخرج كافة المُسلمين في سجون الصين وكافة المساجين بشكلٍ عامٍ مِن سجون الصين أنه سوف يصرعك والمجرمين مِن جنودك كوفيد كيد الله المَتين كما صرَع محمد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود، وما أخلف بن سلمان موعده عن أمره يا شي جين بل صرعه في لمح البَصَر كوفيد كيد من الله مَتين فأدخله في موتٍ سريريٍّ كَما وعدته مِن قَبْل وكذلك وعدتك به يا شي جين رئيس الصين ومَن كان على شاكلتك في العالمين.

    فارجعوا إلى تَدبُّر (
    سلسلة بيانات بعوضة الدَّم)
    (https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=39341)
    لِمَن أراد أن يفهم الخَبَر فيقرأها مِن أوَّلها إلى آخرها وذلك حتى تعلموا أن الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ حقًّا يعلم من الله ما لا تعلمون، ويعلَم أولو الأبصار والتفَكُّر أنَّه حقًّا جعله الله خليفته على العالم بأسرِه.


    واعلموا عِلْم اليقين أنَّ الله بالغُ أمرِه حتى لو أهلَك نصف البالِغين مِن البشر حتى يخضعوا لخليفة الله وعبده المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، فكلّ إنسانٍ يفرّ إلى الرحمن ربّي وربّكم؛ الله لا إله إلا هو ربّي وربّكم؛ ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم، واعلموا أنَّ الله يغفر الذنوب جميعًا دونما استثناء إنه هو الغفور الرَّحيم، وتوبوا إلى الله متابًا مِن كبائر الإثم والظلم والفواحش، وفرّوا مِن الله إليه إنّي لكُم منه نذيرٌ مُبين، وليس لي ولا لكم مِن الأمر شيئًا، واعلموا أن الأمْر كله لله، وأنَّه إلى الله تُرجَع الأمور يعلم خائنة الأعين وما تُخفي الصدور، وأنَّ الله على كل شي قدير، وأنَّ جميع الأمور بِما أصابكم بقَدَرٍ مَقدورٍ في الكتاب المَسطور.

    فلكَم حذَّرتكم وأنذرتكم أنَّه لا قِبَل لكم بحرب الله الكونيّة والكورونيّة فاستكبرتُم وما زادت دعوتي المجرمين مِنكم إلّا إلحادًا بالله ربّ العالمين وأتّخذتُم الله وراء ظهوركم وكأنه ليس الذي وراء الحرب الكونيّة بِما تسمونها الكوارث المُناخيّة الجويّة والبحريّة والبريّة! بل هي بسبب اقتراب كوكب العذاب (سَقَر)، وأنذرتكم بأسًا مِن الله شديدًا فأبيتُم وكأنّه ليس وراء حربه الكونيّة ومِن وراء حرب جنوده الكورونيّة! سبحانه عمّا تُشركون وتعالى علوًّا كبيرًا! فإن كان ناصر محمد اليماني حقًّا خليفة الله على العالم بأسرِه فاعلموا أنَّ الله بالغُ أمرِه واعلموا أنَّ الله على كلِّ شيءٍ قَدير، فلكَم حذَّرتكم أن اعبدوا الله ربّي وربّكم على بصيرةٍ مِن الله للعالمين (القرآن العظيم) واتَّقوا عذابه بتقوى قلوبكم مِن خشية الله وحده سبحانه هو أهل التَّقوى وأهل المغفرة، ولكنكم أمنتم مَكْر الله ولا يأمن مَكْر الله إلّا القوم الخاسرون.

    وسبق أن كتبنا لكم دعاء الشّفاء للناس بشكلٍ عامٍ في بيان: ستة وعشرين - رمضان - 1441 هـ بالعنوان الذي بين القوسين: (فيروس كورونا والبيان الفصل وما هو بالهزل ..)
    (
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=329951)

    فاقرأوا الدعاء الذي فيه بالكامل حين تُمسون وحين تُصبِحون واعلموا أنَّ فيه شفاء لِما في الصّدور، وفيه الحَلّ الكامل والشّامل لما انتم فيه من حَرْب الله الكونيّة والكورونيّة، اللهم قَد بَلَّغت اللهم فاشهَد، فإن استكبرتُم عن ذلك الدُّعاء فكيف آسي على قومٍ مُستَكبرين مُجرمين؟! فالحُكم لله أسرع الحاسبين، وأسرَع مَكرًا وهو خير الفاصلين.

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
    خليفةُ الله وعبدُه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    ____________

    [ لقراءة البيان من الموسوعة ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=370025
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


ضوابط المشاركة
  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •